Με καινοτόμες λειτουργίες, προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία και εξειδικευμένη υποστήριξη, το 1555 μετασχηματίζεται σε έναν πλήρως αναβαθμισμένο κόμβο εξυπηρέτησης, όπου ο κάθε πολίτης μπορεί να βρει τις απαντήσεις που χρειάζεται εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα.
Τι αλλάζει στην εμπειρία εξυπηρέτησης
Η αναβάθμιση του 1555 σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Με τη σωστή αξιοποίηση της τεχνολογίας και την ενίσχυση της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, δημιουργείται ένα σύστημα επικοινωνίας που δεν απαντά απλώς στα ερωτήματα των πολιτών, αλλά τους στηρίζει ουσιαστικά, όταν και όπου το χρειάζονται.
Ένα ολοκληρωμένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών
Το 1555 είναι το Ενιαίο Κέντρο Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, σχεδιασμένο για να παρέχει αδιάλειπτη και αποτελεσματική υποστήριξη σε εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα.
Αποτελεί ένα πλήρως πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας, που συνδυάζει τηλεφωνική και ψηφιακή εξυπηρέτηση, επιτρέποντας στους πολίτες να λαμβάνουν πληροφορίες και να διεκπεραιώνουν αιτήματα χωρίς περιττές καθυστερήσεις και γραφειοκρατία.
Από την έναρξη της λειτουργίας του, τον Ιούλιο του 2021, έως και τον Δεκέμβριο του 2024, το 1555 έχει δεχθεί 11.065.150 κλήσεις, από τις οποίες 10.671.221 (97%) έχουν ήδη διεκπεραιωθεί με επιτυχία.
Ο μέσος χρόνος αναμονής παραμένει μόλις 17 δευτερόλεπτα, αποδεικνύοντας την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης.
Το 1555 δεν είναι απλώς μια τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας. Είναι ένας σύγχρονος, δυναμικός μηχανισμός εξυπηρέτησης, που φέρνει το κράτος πιο κοντά στον πολίτη, κάνοντας την πληροφόρηση πιο άμεση, εξατομικευμένη και προσβάσιμη για όλους.
Μάθετε περισσότερα στο 1555.gov.gr
Ακολουθήστε το 7meres.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι
Άρτα – Περιφερειακή Οδός | 26813 06897
Πρέβεζα – Μπαχούμη 11 | 26820 89799