Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης
Εκπτωτικά κουπόνια (voucher) αξίας 150 ευρώ, λοιπόν, θα έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν μικρομεσαίοι επαγγελματίες. Ο 4ος κύκλος της δράσης «Ψηφιακές Συναλλαγές» ενεργοποιείται, στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος μέσω του οποίου δυνητικοί δικαιούχοι θα έχουν την ευχέρεια να χρηματοδοτηθούν για ψηφιακά εργαλεία που υποστηρίζουν διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης, διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών.
Έτσι, με «φόντο» την «πίεση» που ασκείται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις προκειμένου αυτές να προμηθευτούν σύγχρονα συστήματα για τις συναλλαγές τους με τους πελάτες τους, η ιδέα είναι τα ποσά που έμειναν αδιάθετα από προηγούμενους κύκλους να αξιοποιηθούν ώστε να δοθεί η ευκαιρία και σε άλλους δικαιούχους να τα διεκδικήσουν.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες ιδιωτικές Επιχειρήσεις που ασκούν οικονομική δραστηριότητα, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
Μέσω της δράσης που ενεργοποιείται ουσιαστικά χρηματοδοτείται από το Κράτος η αγορά ή χρονομίσθωση EFT/POS νέων προδιαγραφών μέχρι 3 έτη, με την αξία του voucher να προσδιορίζεται στα 150 ευρώ και μέχρι 2 ανά επιχείρηση.
Επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers). Κάθε δικαιούχος: δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας ή περισσοτέρων λύσεων (σύνθεσης προϊόντων/υπηρεσιών). Κάθε επιδοτούμενη λύση τιμολογείται και εξοφλείται συνολικά, με μέρος της εξόφλησης να προέρχεται από την εξαργύρωση επιταγής του Προγράμματος (δημόσια χρηματοδότηση), μπορεί να υποβάλλει αίτημα χρηματοδότησης για αγορά λύσεων σε μία ή παραπάνω Κατηγορίες Ενεργειών, εφόσον πληροί τα γενικά και ειδικά (ανά κατηγορία) κριτήρια επιλεξιμότητας.
Η προμήθεια των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, πραγματοποιείται μέσω των εγκεκριμένων, στο πλαίσιο του Προγράμματος, Προμηθευτών.
Επίσης πρέπει να ανήκουν στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών.
Η αίτηση υποβάλλεται από εκπρόσωπο της επιχείρησης που κατέχει νομίμως τους κωδικούς (username & password) πρόσβασης της επιχείρησης στις φορολογικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα taxisnet).
Προκειμένου να εισέλθει στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων (ΗΠΔΕ) και να δημιουργήσει νέα αίτηση, ο αιτών θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τους εταιρικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxsinet. Για το σκοπό αυτό:
Η διαδικασία αξιολόγησης πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του Προγράμματος.
Μετά την ολοκλήρωση των ανωτέρω διαδικασιών εκδίδεται η απόφαση ένταξης με την τελική κατάταξη και ορισμό των αιτήσεων που δύνανται να χρηματοδοτηθούν από το Πρόγραμμα.
Με την έκδοση της απόφασης, οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα:
Ακολουθήστε το 7meres.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι
Άρτα – Περιφερειακή Οδός | 26813 06897
Πρέβεζα – Μπαχούμη 11 | 26820 89799